vatternrunttillhast

Alla inlägg den 10 maj 2012

Hej

Av Elin Lantz - 10 maj 2012 20:52

Linnea, ryttare nr 2 här.. Eftersom jag än så länge varit rätt så tyst i detta projekt tänkte jag presentera mig lite mer. Som det står i den lilla fakta rutan är jag uppväxt på en gård utanför Älmhult. På gården har vi alltid haft djur av alla möjliga de slag men det är i häst stallet jag tillbringat mest tid. Minns att jag fick hoppa upp på våran Fjordhäst som vi hade när jag var liten för att kunna borsta ryggen och sidan annars nådde jag bara undersidan på magen    Då drömde jag om att bli en känd hopp ryttare men sen dess har det ändrats en del.. Att hoppa är fortfarande kul men det jag brinner för är körning. Har jobbat som kusk på bengtsgården i två somrar (2009 & 2010)  och där fick jag göra något av de roligaste jag vet, köra par!
 Dagens dröm är att någon gång starta eget med bla in körning/ridning, köra uppdrag och ha en och annan inackordering. Fast än så länge får det stanna på drömstadiet för just nu jobbar jag  åt fyrspanns kusken        Fredrik Persson - www.stenshill.se  

Hoppas att ni fått en lite större bild på vem jag är, skriver snart igen  

Linnea  

Tidigare månad - Senare månad

Rittens kalender

 

           

 

Till förmån för

 

I samarbete med:

Om oss

                      Elin                                

                                 Linnea

                     Nero 

                    Hilma

Huvudsponsorer

 

 

 

 

 

Sponsorer

 

 

 

Gudruns Sadelmakeri

 

Fingalstorps Islandshästar

 

 

 

 

 

 

 

 

Thomas Ahlstrand

 

Krokstorps gård

   

 

 

kryssetlanthandel

 

Malin Kleman

 

 

BERÄTTARDAGS 

 

 

 

 

   

Olshammarsgården

 

Wärdshuset Vätterhästen

 

Stampenskvarn

 

Vandra med varghundar 

  

 

 

 

 

     

   

 

  

Åbylund gård

 

 

 

 

 

 

    

   

   Kolsbro Häst & Fritid

 

 

   

       

 

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards